مجله پیشرفت های مدیریت راهبردی (JSMA) با هدف انتشار یافته های نوین پژوهشی محققین و اعضای هیات علمی و دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در رشته های علمی مرتبط با عنوان مجله تاسیس گردیده است. مجله پیشرفت های مدیریت راهبردی (JSMA) فرصت تعامل علمی میان صاحبنظران و اندیشه ورزان حوزه های مختلف مدیریت دولتی، مدیریت بازرگانی، مدیریت بازاریابی، مدیریت صنعتی، مدیریت گردشگری، مدیریت کارآفرینی و کسب و کار، مدیریت فناوری اطلاعات و همچنین مطالعات میان رشته ای مرتبط با پیشرفت های مدیریت راهبردی را فراهم می کند. برخی محورهای موضوعی فصلنامه به شرح ذیل می باشد: